spiral

Var och fick insatt en spiral igår och måste säga att jag kan inte komma ihåg att jag varit med om något så obehagligt innan. Gjorde riktigt ont.
 
Var hemma igår då jag mådde så dåligt efter att jag kräktes och hade som sagt jäkligt ont. Hemma idag med med lite dåligt samvete, alltid lika svårt tycker jag att vara hemma när man inte känner sig dödssjuk.
 
Min älskade är också hemma idag med huvudvärk. Dubbla känslor inför det. Var inte riktigt beredd på det utan såg framför mig en dag ensam. Inte så att jag skulle göra något särskilt men bara vara själv. Klart lite jobbigt kändes det då jag hade i mina tankar att passa på att äta lite för många honungmackor. Vi pratade lite om det och jag kände i hela kroppen hur jag sårade honom. Vill ju egentligen vara med honom hela tiden men behöver nog vara lite själv också. Känns ibland som vi är klistrade till varandra vilket ju inte är bra att känna så men det är bara det att jag måste lära mig att göra saker för mig själv även om han också är hemma. Blir nog bättre när vi bor ihop på riktigt och han känner sig mer hemma här och kan göra saker själv. Vill ju verkligen inte göra något som gör honom ledsen. Blandade känslor ang hur dagen blev eller blir. Nu ligger vi iaf i sängen tillsammans och det känns mysigt och helt rätt. Älskar honom så.

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad bra ni verkar ha det ändå! Döm inte dig själv för att du känner som du gör ibland. Det är inget fel i det.
Kram

2013-06-10 @ 19:59:22
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: L

Längesen jag läste något här från dig.. Hoppas att det är ett gott tecken o att allt är bra med dig.. kram

2013-06-19 @ 19:12:43
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0