vill bara kräkas....

Last man standing var riktigt bra med många sköna skratt.
Tyvärr förstörde jag kvällen med allt mitt godisätande och hela vägen hem ville jag inget annat än att få gå och kräkas. Klarade inte av att A tog på mig och mådde så jäkla illa. Inte sovit en blund i natt och vaknade lika illamående och med huvudvärk. Tog beslutet att stanna hemma idag och har sovit bort halva dagen. Har ätit lite havregrynsgröt och en knäckemacka med leverpastej så känns lite bättre nu.
Fan vad besviken jag blir på mig själv. Längesedan jag haft en sådan stark längtan efter att få kräkas. Pratade med A om det och han försökte stötta och förstå men i mitt huvud fanns det bara en sak som skulle kunna göra allt bra igen och det var ju inget alternativ precis.
Men vi fortsätter kämpa, känns ändå skönt att ha någon vid ens sida som försöker hjälpa till och stöttar och inte försvinner.

Kommentarer
Postat av: Anni

Trist att det blev så, men se det från den positiva sidan. Det var länge sedan du kände så och jag är säker på att känslan kommer att komma allt mer sällan. Dessutom stod du ju emot och det var starkt gjort!
Kram

2013-07-16 @ 21:41:57
URL: http://www.anniahven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0