Orkidé

Har bestämt mig för att köpa en orkidé till min psykolog och så ska jag lämna med ett kort där jag tackar för allt.
 
Var på dejt igår(ja samma kille) och det var riktigt trevligt, vi var ute och åt en bit mat och gick på bio. Sen tog vi en promenad i mörkret när vi kom hem. Fortfarande har vi inte tagit något steg framåt. Vet inte varför egentligen men blir liksom inte av, känns bara konstigt. Men kramar är ju också mysiga. Ska väl ses till helgen igen funderar på om jag ska föreslå en övernattning hos mig eller hos honom. Då kan man ju ta något eller några glas vin innan kanske jag kan koppla av lite då och inte vara så spänd som jag känner att jag blir när det är dags att säga hejdå.
 
Ska träffa min läkare imorn, ska bestämma hur jag ska sluta med Lamotriginet. Ja det vet ju inte hon om än. Alltid nervöst att träffa henne.

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Lycka till. Med avslut hos både psykolog och med lamotriginet!

2012-10-15 @ 08:52:02
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Helle

Hur länge har du träffat din psykolog? Just nu känns det som om jag aldrig kommer att sluta hos min, men den dagen jag gör det så ska jag ge honom en plastblomma och mjölkchoklad, det skulle liksom symbolisera mig bäst ;).

Hoppas det funkar bra att trappa ner lamotrigin!

Kram

2012-10-15 @ 09:49:32
URL: http://helleshorna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0