Lustlös

Ledig idag, kompledig för att jag jobbade i lördags.
Känner en oro i kroppen, ett stimm en rastlöshet. Skulle kanske jobbat i dag iaf. Har fått gjort en del hemma, tvättat lite, städat lite, diskat lite, rensat en massa papper, städat lite i trägårn. Orkar inte göra mer än lite, orkar inte ta tag i saker till fullo, tappar lusten. Vill att klockan ska gå så att jag kan hoppa in i duschen och ge mig iväg på lite ärenden och sen kören. Har 4 timmar kvar innan jag ska iväg. Känner inte ens för att gå ut med hunden idag, visst får man väl ta en dag ledigt från det, bara hon får komma ut och lufta sig lite emellanåt? Har ingen lust till långpromenad idag.
Ska jag vara orolig över det här? Ska jag vara orolig över att det har med min minskade lamotrigin att göra?
Visst får man väl ha en lustlös dag utan att behöva oroa sig?

Kommentarer
Postat av: Helle

Man får absolut ha en lustlös dag och jag tycker att du kan vänta med att oroa dig. Och vilken hundägare har inte skippat långpromenaden någon dag emellanåt? Döm inte dig själv så hårt.

Kramar

2012-10-23 @ 14:41:55
URL: http://helleshorna.blogspot.se/
Postat av: Anni

Klart man kan ha en lustlös dag (vem har inte det?) och det går ingen nöd på din hund. Du kan väl vara uppmärksam på om det håller i sig eller försämras, men jag tycker inte du skall oroa dig nu. Hoppas du får en bra kväll med kören!
Kram

2012-10-23 @ 19:47:05
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: Osynliga bekännelser

Jag håller med ovanstående skribenter.
Kram på dig.

2012-10-24 @ 09:06:11
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0