läkarbesök

Var ju hos läkaren igår. Var sådär sjukt trött som jag kan bli och kunde knappt hålla uppe ögonen. Bra att det hände där men mkt frustrerande då det innebara att jag inte var så närvarande som jag hade önskat. Hon tyckte iaf inte att jag skulle sluta med Lamotriginet utan att jag ska börja med att ta den på kvällarna istället och succesivt se om vi kan sänka dosen men inte sluta helt. Hon påminde mig om hur dåligt jag faktiskt mått för ett år sedan och jag kan väl till viss del ge henner rätt. Är bara så trött på alla piller och har svårt att se mig som en pillertrillare, att det ska vara nödvändigt för att jag ska kunna må bra. Men jag får väl bara inse fakta att det är så. Det är bara det att det känns som om de bedövar alla känslor inte bara ångesten. Känner mig som en ofullständig människa, en tom människa. Försökte prata lite med henne om det men kommer inte ihåg vad hon sa. Hon tyckte att skall vi ta bort någon medicin så är det att försöka med Zeldoxen men det får bli längre fram i så fall.
Vi ska ses igen i december för uppföljning, känns bra.
 
Börjar allt bli lite nervös över att träffa min psykolog imorgon, vet inte om hon riktigt förstått att jag vill avsluta kontakten men det tror jag var ganska tydlig med det. Känner mig lite fånig som kommer med en blomma och kort, vet inte riktigt vad jag ska säga. Har trots allt gått hos henne i över 1½ år så blir en stor sak att avsluta kontakten.

Kommentarer
Postat av: Anni

Lycka till i morgon och hoppas att ni får ett bra sista möte!
Kram

2012-10-16 @ 20:48:37
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: My

Hoppas det blir ett bra avslut hos psykologen i morgon och att det kommer kännas helt ok. Kram på dig.

2012-10-16 @ 23:44:37
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0