Bio

Bestämt mig för att gå på bio ikväll. Ensam. Vill så gärna se Breaking Dawn men har ingen som vill se den förutom en och hon kan inte förrän om några veckor. Vågar inte lita på att den fortfarande visas i den stora salongen då. Så sitter nu här hemma och väntar på att tiden ska gå så att jag kan köra in till stan. Väntar och känner mig väldigt ensam. Försöker tränga bort alla skamkänslor som kommer ang att gå på bio själv. Går sådär. Vad ska de tänka som sitter runt omkring mig. Tänk så möter jag någon jag känner.
Försöker fokusera på att jag vill se filmen, men vill jag verkligen se den ensam? Nej det vill jag inte.
Ombestämt mig, åker inte. Tar ett glas vin istället.

Kommentarer
Postat av: Anni

Det är väl inget konstigt alls med att gå på bio själv. Det har jag gjort flera gånger. Hoppas filmen var bra!

2012-11-25 @ 22:07:28
URL: http://www.anniahven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0