Bättre tider

Varit bättre igår och idag. Inte varit så rädd. Suget finns där efter onyttigheter och visst jag föll för frestelsen igår men utan några katastrofala följder.

Pratade med min bästis i torsdags kväll och lade upp det utifrån hur ledsen jag blivit när jag inte känt att hon bryr sig om mig. Hon tog det jättebra och bad om ursäkt. Det är så äkta vänner är, kändes så skönt efteråt. Nu får vi bara hoppas att det blir skillnad också men det tror jag.

Förmiddagen var tuff idag och sov bort nästan hela men det var bra för nu i eftermiddag har det känts mkt bättre och jag har fått gjort lite saker som jag tänkt att jag skulle göra men som i förmiddags kändes oöverstigligt.

Hoppas ni får en bra lördag
kram


Kommentarer
Postat av: Helle

Skönt att det känns lite bättre igen!



sv: ACT står för Acceptance and Commitment Therapy och är en form av KBT, med inslag av mindfulness. Min mamma försökte få in mig på det spåret för flera år sedan, men nu känner jag att motståndet lossnat på riktigt.



Vi kom dessvärre inte iväg till stan, då det började spöregna, men nu har vi iaf varit ute och cyklat en runda tillsammans och ska snart sätta oss ner och äta laxfilé och kokt potatis. Hoppas på bättre glassväder i morgon!



Kram

2012-05-05 @ 16:47:06
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Anni

En ful sugga ;). Så kände jag mig igår när jag inte duschat sedan tisdagen.

Vad skönt att du pratat med din vän och att det gick bra. Man behöver verkligen allt stöd man kan få när man mår dåligt och ibland måste man be om det.

Kram

2012-05-05 @ 19:20:19
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hur gammal var du när du började må dåligt?

2012-05-06 @ 00:12:37
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/
Postat av: My

Fan vad bra att du vågade ta upp det där med vännen. Och vad bra att hon tog det som hon gjorde. Bra med sådanan vänner. Kram på dig!

2012-05-06 @ 16:52:42
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0