prestationsångest

Det gör mig rädd att det kändes såhär på jobb idag, är så rädd att det inte ska kunna fungera, att jag inte ska fungera. Finns inget som skulle kunna bli bättre av att gå hemma mer. Trodde jag ar starkare än så. Känns som jag inte kommit någonstans allt. Att jag bara stått och stampat på samma ställe hela tiden och inte blivit bättre. Skit också vad läskigt det är. Tänker iaf be om att få vara på 2 andra avdelningar till en början nu då jag fick sådan prestationsångest idag när jag jobbade så nära mina arbestkamrater. Lättare när man mest har kontakt med kunderna.

Kommentarer
Postat av: S

Tror att du har kommit mycket längre än vad du själv tror. Prestationsångest är verkligen inget roligt, men tyvärr något som vi måste lära oss hantera. Du är nog väldigt mycket hårdare mot dig själv än vad dina arbetskompisar är, försök att minska på pressen från ditt eget håll.



Skit att det gick dåligt med maten idag, men du lyckades stå emot första impulsen. Kan du inte ringa din vän T igen om du får impuls att hest shoppa?

Kram på dig vännen

2012-03-07 @ 21:00:00
URL: http://fartenilivet.blogg.se/
Postat av: Anni

Jag säger som S, du dömer dig själv alldeles för hårt. Men det är väl en bra idé att byta avdelning ett tag. Det är ju hur som helst bra att passa på att jobba med lite olika saker.

KRAM

2012-03-08 @ 08:03:11
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0