pusch

Hade en bra dag igår på jobbet :) vilket känns så skönt, självförtroendet fick sig en liten pusch i rätt riktning.
Det enda negativa med jobb igår var att vi hade mängder av kakor som vi fått av en kund. Åt alldeles för mkt och ville bara ha mer. Hade jag varit själv på kvällen hade det blivit en riktig överätardag men som tur var så var jag ute med min bästa vän på dejt, vi åt kinamat och pratade bort hela kvällen. Så mysigt och länge sedan vi gjorde något sådant.

Idag tar jag nya tag, ska hem till en kompis och äta middag så maten verkar lösa sig idag också.

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Push i rätt riktning är gott. Glid på rörelseenergin. Det har du förtjänat.

2012-06-02 @ 13:56:44
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0