lite uppdatering

Söndag och måndag sket sig fullsätndigt med maten och gjorde det förbjudna. Så jäkla onödigt. Men nu har det rätat upp sig igen och jag har lyckats stå emot suget ganska bra i 2 dagar.

På fredag åker jag till Stockholm till min syster vilket ska bli jättekul och mysigt, har inte varit där på 2 år.

Igår var jag och min bästa vän på hiking på Kullaberg, vi var ute i 4, 5 timmar och gick väl totalt 1,2 mil tror jag i väldigt varierad terräng. Det var helt underbart och idag känns det i kroppen, ont i rumpan.
Har ändå varit ute på en sväng med vovven idag men annars händer inte mkt.
Lite tråkigt idag faktiskt, skulle vilja att något hände iaf men orkar inte ta tag i något själv.


Kommentarer
Postat av: Helle

Skönt att du är back on track igen!



Och du, bekymra dig inte om uteblivna kommentarer, jag blir glad av att höra att du läser och jag fortsätter likväl att läsa din blogg varje dag. Vi har ju en hel hög diagnoser gemensamt du och jag och jag känner ofta igen mig i dina tankar.



Kramar

2012-06-06 @ 18:38:43
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Anni

Då kommer du till mina trakter. Det låter skönt med en liten weekendresa och att träffa din syster. Hikingen verkade fantastisk. Något sådant skulle jag också vilja göra. Kanske blir det lite fjällvandring med ungarna i sommar.

Kram

2012-06-07 @ 08:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0