höja zeldox

Funderar på om jag kanske skulle höja Zeldox-dosen. Är så trött på att alltid ha stress i kroppen och ångesten pyrande under ytan. Jag blir aldrig lämnad ifred och det tar på krafterna. Är konstant osäker på allt jag gör och säger. Är så jäkla rädd att allt ska gå åt helvete igen för att min kropp inte kan koppla av.
Ska ringa psyk imorn och fråga om hur jag ska gå tillväga.

Är det någon där ute som äter zeldox och i så fall vilken dos?

Åhh vad jag är sugen på choklad. Har grädde hemma så skulle kunna vispa det. Med lite sylt till blir det mumma. Kan också göra pannkakor att frossa i.
Ska göra allt i min makt för att stå emot, allt!!!

Kommentarer
Postat av: My

Har ingen aning om den medicinen tyvärr.



Men jag håller tummarna stenhårt för att du klarar av att stå emot hetssuget ikväll. Fan, det är ett helvete helt enkelt :(



Kram på dig!

2012-06-11 @ 21:32:11
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Linnea

Varför har du sånna saker hemma om cu vet att det finns risk att du hetsar det? :o Kram!

2012-06-12 @ 20:47:35
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0