Gamla jobbet

Pratat med en gammal arbetskamrat vilket rör runt en massa känslor ang min gamla arbetsplats om huruvida jag gjorde rätt eller inte som slutade där. Det verkar vara så bra där nu med fler anställda så chefen tar inte så mkt plats längre. Har dessutom tänkt mkt på min gamla chef på sistone då det dykt upp en massa som vi hade gemensamt. Jobbigt som f-n och var tvungen att ringa min bästis för att få lite stöd. Hon fick mig att se att jag ju inte kunde gjort något annat än att sluta. Kändes skönt och lugnade mig.

Klarade mig ganska bra från suget igår, höll mig på mattan. Köpte godis på kvällen när jag skulle se på film, men det får man ju faktiskt göra.

Imorn är det jobb igen och försöker övertala mig själv att allt kommer bli bra och att det inte är något att vara nervös över. Försöker iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0