smått och gott ur mitt liv just nu

Känner mig allt lite ensam i cyberspase just nu. Har ofta över 20 besök men inga kommentarer, saknar era ord.

Har återigen telefonjour och inget att göra, det gör att det kryper i mig av nervositet och ångest. Det hugger till i magen med jämna mellanrum och jag vill bara gråta.

Känns inte som jag kan något alls. Suttit och kollat lite andra jobb men det finns inga, inga jag kan söka iaf.
Ska jag sätta mig på skolbänken? Utbilda mig till undersköterska? Vill det egentligen inte men vad ska jag göra när jag inte klarar av mitt nuvarande jobb.

Har svårt med sömnen igen och vaknar ofta helt utslagen och i det skicket ska jag köra bil, det är mer än farligt men vet inte hur jag ska göra, kan ju inte komma senare precis. Hade jag bara druckit kaffe så kanske det hade hjälpt. Funderar på koffeintabletter men vill inte bli för toppad. Någon som har erfarenhet av det?

Är inne i en storätarperiod och fläskat till mig rejält, äckligt men orkar inte bry mig särskilt. Tur att det är skitväder så man inte behöver vara lättklädd.

Kommentarer
Postat av: Helle

Usch, jag har varit dålig på att kommentera det senaste, ska försöka skärpa till mig. För visst är det kul med respons på det man skriver!

Går själv omkring med en känsla av att jag inte duger till någonting och känner mig väldigt ambivalent inför framtiden och ev. studier.
Så du dricker inte heller kaffe? Jag dricker ungefär en kopp varannan vecka, men jag kan bara inte med att dricka varje dag, även om det i vissa stunder känns som om jag borde det för att orka med vardagen. Sömnen har strulat mkt för min del också.

Hoppas att du kommer fram till någonting vettigt när det gäller jobb/studier. Förstår att det måste kännas väldigt tungt just nu.

Kramar

2012-07-13 @ 13:40:15
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Anni

Hej vännen!
Nu har jag internettillgång igen, vi är på väg hem. Jag skall läsa ikapp lite så hörs vi senare.
KRAM

2012-07-14 @ 08:42:24
Postat av: Anonym

Det är tungt att känna sig fast på ett jobb man inte gillar och/eller känner att man inte fixar. Får en fråga vad du jobbar med? /Jennie

2012-07-16 @ 10:21:05
Postat av: Jenny

Jag tittar in till dig ofta, men kommer själv att sluta blogga. I alla fall just nu. Men jag läser, jag finns här, tänker på dig och glömmer dig aldrig. Vet hur det är att jobba när det är lite personal och jag har också gått upp till heltid. Kram<3 Jenny

2012-07-17 @ 16:10:21
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0