normalt orolig

Totalbrytet och katastroftänket gav med sig till dagen efter. Skönt, nu är jag mer normalt orolig.
 
Hade en bättre dag på jobbet igår och just nu känns det som om jag kanske kan klara av det iaf.
Ökade på eget bevåg upp Lamotriginet för någon vecka sedan och har kommit fram till att det nog var det som gjorde att jag blivit så skakig och trött. Så har sänkt dosen igen och hoppas på bättring.
 
Maten gick åt helvete igår, hade haft en stressig men rolig dag på jobbet och tröttheten och törsten tog ut sin rätt i form att hetsätning och... ja ni vet vad. Inatt har jag haft världens frossa och svettats som en gris. Kan det ha med kräkningarna att göra? Kan inte komma på att jag känt så förut.
 
Ikväll ska jag, mamma och en kompis på opera och se Rigoletto vilket ska bli mkt kul, skönt att det händer något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0