ensam i solen

Har gjort en massa pyssel hemma i helgen. Fixat i trädgården, städat, tvättat och städat bilen och njutit av solen. Detta till trots så har jag haft så långtråkigt  och känt mig så ensam. Inget kul socialt har hänt alls på hela helgen och jag har varit ensam med mina tankar om fredagen och om framtiden med jobbet. Känns väl lite bättre idag och har ingen större ångest inför imorgon. Imorn börjar däremot min anställning vilket känns lite jobbigt, sätter högre krav på mig.
Hade bestämt mig för att inte falla dit med maten idag men shit vad svårt det varit och jag har varit så nära att köra iväg till affären flera gånger men har stått emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0