omvänt

Förstår inte det omvända som det är just nu. Jag får ångest av att ha saker att göra, får ångest av att träffa människor, den lindras av att jag får vara själv och vila. För ett tag sedan, för det mesta i mitt liv egentligen, var det tvärt om. Ångest när jag var själv och inte hade något att göra och ångesten lindrades av att göra saker och vara social. Konstigt men det är väl så det är just nu, känns ju sådär då jag har planer på, vill börja tänka på jobb snart men hur ska jag kunna jobba när jag inte klarar av att göra något, stå ut med stress eller ha människor omkring mig?

Har iaf storstädat idag och fått hjälp av pappa att sätta ihop en skohylla men sen fick det bli vila och sen har jag fungerat igen :)

tack till alla ni som kommenterat mitt senaste inlägg, värmer i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2012-01-14 @ 18:02:52
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0