Jaha hur känns det här nu då?

Hej, hemma i Skåne igen.
Hatar den här känslan av att jag inte vet någonting.
Kan inte säga så mkt om träffan med killen. Det var ju itne otrevligt(vilket jag säger om allt nuförtiden), vi pratade mycket, åt god mat, tittade på film och höll hand i soffan.
Han tog initiativ mer än jag. Jag kände mig mest obekväm och osäker. Men det var absolut inte obehagligt att varken hålla hand eller pussas lite men mer än så kände jag inte att jag ville göra.

Vill inte säga eller känna att jag inte är redo för att träffa nån för hur länge ska man vänta på det?
Nästa gång kommer han ner men jag har ingen aning om hur jag känner för det.
Försökte och försöker verkligen att inte tänka så mkt utan försöka vara i känslan där och då. Men om man då inte känner något alls? Fast när han tog min hand kände jag något men jag kunde inte urskilja vad det var och det första som poppade upp var att det kändes olustigt/läskigt, eller var det ett liiiiitet litet pirr. Näää vet inte. Får avvakta till nästa gång vi ses.
Försöker att inte sätta krav på mig själv att det ska hända snabbt och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0