Jag föll för frestelsen

Gick inte så bra idag, heller.
Kämpade verkligen för att det skulle gå bättre idag och gick fram och tillbaka med saker säkert 3 4 gånger i affären. Kom hem utan något som skulle trigga igång hets och kräkning.
Åt min lunch i form av 2 ägg, avocado, keso och räkost.
Men i samma sekund som jag ätit upp så anföll monstret mig med all sin kraft och jag körde tillbaka till affären  som i dimma och köpte hetsmat. Skit också, fast egentligen ville jag inget annat heller hur sjukt det än låter.
Nu kan jag vara lugn och ta kvällen med ro utan någon stress över maten eller livet. Sen vet jag att jag inte fick upp allt men det är ok, bryr mig inte. Lugnet har infunnit sig ändå. Ser fram emot middagen jag ska laga senare var lite rädd att jag inte skulle kräkas för i så fall hade jag inte kunnat äta middag. Känns som jag skriver det här väldigt lättsamt, men det är så jag känner just nu. Lätt och fri. Monstret vet precis hur den ska göra för att få mig på fall.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Känner så fruktansvärt väl igen mig!!!



<3

2012-01-20 @ 18:14:45
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0