Läkarbesök

Nu börjar det bli jobbigt, hon har fortfarande inte ringt. Ringde själv idag och lämnade ett nytt meddelande men tydligen var hon inte där idag. Hoppas verkligen att hon ringer imorgon annars vet jag inte vad jag gör känslomässigt dvs. Jag kan meila henne men det känns inte som samma sak som att prata med henne själv. Känns som det kanske är svårare för henne att säga nej tack då.

Träffat läkaren, var väl ett ok möte men hon frågade mig flera gånger vad jag vill, om jag vill må bättre. Hatar den frågan då jag inte kan svara på den. Vill ju må bättre med maten men ska jag vara ärlig så är det ända jag vill är att kunna äta utan att gå upp i vikt. Vill må bättre/annorlunda men vet inte om jag vågar.
Jag ska fortsätta med medicinerna som innan då hon anser att dem har effekt.
Just nu känns det jobbigt och rörigt som vanligt och en massa frågor poppar upp som jag skulle ha frågat om. Sen visade det sig att hennes kontrakt går ut nu i februari så det är inte säkert att hon kommer vara kvar och hon tyckte inte vi behövde boka någon ny tid utan vänta in mer effekt av medicinen.

För mkt idag, mår illa och har en stor klump i magen. Vill bara äta men känner mig eg mest trött och uppgiven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0