finmotorik

Ingen sjukdom som brutit ut :). Behövde nog bara sova väldigt mkt vilket jag gjorde igår.

Idag var jag på jobbet igen och det var roligt som vanligt även om jag känner mig väldigt ringrostig och min finmotorik är definitivt inte som den borde vara. Måste ta upp det med läkaren, sticker i händerna och fingrarna och om jag inte koncentrerar mig och spänner fingrarna och händerna så rycker de till. Går bara inte i mitt jobb då det är mkt smått pill.

Lyckas iaf stå emot idag, vill inte falla dit även om jag gärna hade velat.

Känner mig så tom, tom på känslor tom på vilja. Vet ju att jag tycker om att vara på jobbet och vill vara där. Där kan jag vara i nuet och inte tänka så mkt men så fort jag sätter mig i bilen så kommer alla tankarna, de negativa och kritiska tankarna. Alla de som jobbar där är så duktiga och är rädd att jag inte ska vara tillräckligt bra själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0