coca cola

Hur kan jag känna mig så nöjd och nästan stolt över mig själv när jag ätit och kompenserat?
När jag står emot och inte faller dit så känner jag bara ingenting när jag egentligen borde känna mig stolt över mig själv.
Ska iaf laga middag till mig nu, trodde jag skulle skippa det pga allt jag åt men nu när jag gjort av med det så måste jag äta något.
Är dock så  vansinnigt sugen på coca cola(dricker jag aldrig i vanliga fall) och chips. Kan det ha att göra med att jag kräkt en massa och förlorat salt och socker, troligtvis. Men tänker inte köra till affären igen utan ska laga middag istället, pasta med kyckling, bacon och purjolök. Skulle gärna haft ett glas vin till.
Shit vad sugen jag är på cola.

Kommentarer
Postat av: S

Åh cola, nu blev ja oxå sugen ju ;) Men din middag lät godare, kör på det istället. Mycket nyttigare och bättre för dig gumman!

Ha en bra kväll, så tar vi helg nu!

Kram

2012-02-24 @ 20:34:09
URL: http://fartenilivet.blogg.se/
Postat av: Helle (Bull & Jag)

Från en bordis till en annan - att söka kickar ligger nog oss närmare om hjärtat än det där "lagomnöjda", tyvärr. Det är lättare att uppskatta den starka känslan av lättnad och förnöjdsamhet efter en "bra" kräkning än det lugna "lagomätandet". Jag måste onekligen träna på att uppskatta lagom jag också.



Hoppas middagen smakade bra.



Kram

2012-02-24 @ 21:25:37
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0