julbord

Blev en riktigt trevlig kväll i söndags, vi tog igen en hel del från lördagen och myste till det rejält under filten ;).
 
Var på julbord med jobb i gårkväll på Sofiero, nog bland det bästa julbord jag varit på sä jäkla gott. Hade sådan värk i magen efteråt men det var det värt, ingen ångest faktiskt. Nu ska jag bara försöka att inte fortsätta med samma mängder mat, blir lätt det när magsäcken är så uttänjd och kroppen kolhydratfylld. Har redan ställt till det lite för mig idag med att äta upp resterna av godiset från i helgen. Nya tag från nu. Ska äta min blodpudding om några timmar och sen smörgåstårta efter julkonserten ikväll med de andra i köran.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0