River i mig

Fan vad uppe i varv jag är just nu, känner riktigt hur det river i mig, ansiktet blossar och det är tungt i bröstet. Skitvarm...Gäspar en massa och trött, måste verkligen vara trött e 2 nätter utan bra sömn men är klarvaken, som att köra på tomgång inne i hjärnan och gasa och gasa men inget händer. Snart tar väl bensinen slut men vad händer då?
Fattar inte varför det är såhär, ska det verkligen bli sådana här utsättningsymtom av Stilnoct och Propavan? Har ju använt dem tidigare och bara slutat tvärt av utan problem.

Kände riktigt ikväll eller ja hela dan hur jag inte har kunnat slappna av och varva ner. Stimmat rundor upp och ner upp och ner. Var absolut inte mig själv ikväll, men kunde inte greppa om det. Komsom i vågor, kände känna mig lite lugnare och andsas en stund innan jag kände mig stressad igen.
Givetvis kändes det bättre varje gång jag stoppade något i munnen om det så var mat, vin, the eller efterrättspajen.

Planerar för stor hets imorn och kräkning, måste få ro, måste få ro!!!!!!!!

Så fort jag rör mig börjar det sticka i fingrarna, tycker det bara blir värre och värre. Inte ska det väl vara så här när man äter stämningsstabiliserande??? Vad f a n är det som triggar igång det? Hade det bara varit idag hade jag ju kunnat skylla på vinet men det är ju inte bara idag.
Hoppas verkligen jag slipper ännu en sömnlös natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0