Nått jäkla fel är det

Nått jäkla fel är det. Varit så toppad idag och det har bara blivit värre och värre under kvällen. Springer från den ena saken till den andra. Gör stora ändringar i inredningen men så kommer jag på något nytt jag kan göra så släpper det jag håller på med och börjar på nått annat. Så har det hållt på.
Nu ikväll var det riktigt jobbigt, kändes inte långt ifrån en panikångestattack, satt och kände hur händer, fingrad och hela kroppen vibrerade och händerna skakade.
Gjort en massa av sjukgymnastens övningar för att lugna ner kroppen och viss det fungerar för stunden men så fort jag slutat så kommer det igen.

Nu har det börja svaja rejält i huvudet och kroppen, medicinerna börjar verka :) hoppas hoppas på en god natts sömn em lång sovmorgon, känns det något liknande imorn ska jag ta en till Zeldox, eller jag kommer ta en i vilket fall behöver vila. Sen måste jag ta atarax om det blir lika imorn.

Har förresten fått lägga till ett nytt mantra : Andas

Är så dålig på det och det gör så gott.
Nu ska jag kravla mig till sängs
Natti


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej du, så bra att du iaf fick några timmars sömn inatt. Skulle vilja kommentera förra inlägget, för jag känner så väl igen mig i det du skriver om att känna sig speedad ibland.



Jag upplever att jag svänger ganska kraftigt från att vara oerhört handlingskraftig till att inte känna någon lust för/ta mig för någonting. Sover jätteoroligt just nu men är ändå inte fysiskt trött (bara psykiskt känns det som).



Nåja, iaf bra att kunna ha en del verktyg att ta till mot ångesten, även om de bara hjälper i stunden. Hoppas vädret blev som du ville idag och att du fått pricka av saker på din lista:)



Kramar

2011-09-25 @ 13:06:52
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: justmyownthoughts

Om jag får fråga.. Hur fungerar den här bipolära sjukdomen? Jag vet det mesta i teorin, men du kanske kan förklara hur den yttrar sig för dig.



Är intresserad av psykologi, därför jag frågar!

2011-09-25 @ 17:39:55
URL: http://justmyownthoughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får du öka zeldoxen vid behov? Trodde inte att det var en medicin man kunde göra så med. Kan ju säkert vara mediciner som ger extra symtom, så länge det inte blir för mkt är det säkert ok, börjar du bli för hyper eller så kan du ju kolla med läkaren.

2011-09-25 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0