Måste bara, MÅSTE!!!!

Fan vad jag är stimmig och uppvarvad just nu samtidigt som jag inte kan ta mig upp ur sängen utan all energi och stress hålls innanför mitt stenhårda skal och ligger som en pyrande vulkan. Växlar mellan min blogg, facebook, flashback och diverse sidor om bipolaritet men blir inte nöjd får ingen ro. Skrivit ner en massa till nästa möte med psykologen eller läkaren men så fort jag skrivit något fel så knycklar jag ihop pappret och skriver om det tills det inte finns några stavfel eller okorrektheter. Finns bara ett sätt att blir lugn, finns bara ett sätt. Måste köra till affären innan de stänger måste få lugn i min kropp. Känner riktigt hur jag vibrerar i ffa armar händer och fingrar. Skriver inlägg hela tiden och kollar om jag fått kommentarer i ett, allt pga stressen och bortvaron av tillfredställelse. Provade på "Tant Malins" tips hon skrev för längesedan men inte det funkade.

Kommentarer
Postat av: Anni

Inte tog jag det som kritik! Jag blir också jätteglad för dina kommentarer, men jag förstår absolut att man inte orkar kommentera alltid. Ingen av oss är ju på topp just nu...

Tyvärr har jag inget bra tips för att gå ner i varv, mer än att försöka andas djupt. Inte så lätt när man knappt får luft alls. Hoppas du kan få lite lugn. Atarax?

Stor kram

2011-09-18 @ 16:49:46
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0