Lite oro och rädd

Sovit gott inatt med :)
Varför kan jag inte bara vara glad för det utan mest känna rädsla och osäkerhet om Zeldox och om den kanske eventuellt skulle ha effekt och fungera. Skitläskigt och känner mig så rädd.
Vad händer med en sådan sak som min sjukskrivning om den fungerar? Vad händer med mina kontakter på psyk? Kommer allting bara försvinna och ryckas undan med ett djupt tomt ensamt hål under med en massa saker som jag själv måste göra och stå till svars för.
Rädd.

Tack för alla era stötta ord känns faktiskt bättre med Aftonbladet efter det, lite pirrigt men inte mer.
Tar iaf en vilodag idag precis som jag sa igår, ingen depp ingen ångest (än) visst lite oro men inte mer dramatiskt än så.
Tänker fixa en höstkrans och kanske sticka lite, vill göra ett par handledsskydd verkar ju vara på modet nu ;)
Fast just ligger jag kvar i sängen och tittar på Brother & Sisters.

Ha en bra dag, det regnar ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0