kan inte samla tankarna

Känner mig nedstämd, sorgsen och uppgiven men kan inte fokusera tankarna och veta varför. Är så full i magen och fantiserar å ena sidan om att köra till affären och handla mer å andra sidan om att ställa mig framför toastolen men å tredje sidan om att bara ge upp ta en atarax och bara somna ifrån allt. Inget alternativ är bra eller positivt men orkar inte se en promenad i skogen som något ett alternativ.

Det är så mycket jag inte fattar just nu, förstår ingenting om mitt liv just nu men hela tiden snurrar hjärnan för svar utan att kunna få ihop det eller kunna bromsa upp och faktiskt få tag på någon tanke eller känsla. Mår så illa och är så arg för att jag förstör så för mig själv både i alla tankar, i mina handlingar i alla situationer och hur jag än en gång låter mig förfalla till en degig äcklig klump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0