!!!!!

Är så in i helvetes jävla förbannad på min före detta läkare som låtit allt ta en sån jävla tid och som enligt min nya läkare och min psykolog i stort sett felbehandlat mig och dragit ut på mitt tillfrisknande med säkert ett halvår, om nu de har rätt i sina antagande om bipolär sjukdom vilket innebär att mina ntideppbehandling trol bara gjort mig sämre. Och att min jävla Lamotrigin borde ha visat effekt mkt tidigare om det hade funkat. Sen kan man ju inte bara sluta ta sådana här mediciner utan de måste fasas ut långsamt och så samtidigt ska jag prova en ny medicin som KANSKE troligtvis eventuellt kan ha effekt annars får vi ju prova en ANNAN jävla medicin tills vi hittar rätt. ÄR SÅ JÄVLA TROTT PÅ DET HÄR Och för den delen också så jävla arg på alla andra jävla behandlingar och behandlare jag haft genom åten som om nu denna nya behandlare har rätt har missat det här så totalt.
ÅT HELVETE MED ALLT, ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD. Förstår verkligen de som säger att de flesta självmord är spontana och inte planerade. Ska inte absolut inte ta några sådana beslut idag men har en helt annan förståelse för det nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Ok, då förstår jag



Fy vad jobbigt att det verkar blivit fel inom vården.! Aftonbladet har ju en sida där de granskar psykvården i Sverige, har du sett den? Där lägger folk in sina berättelser osv.



Är det så att antidepp kan göra ens tillstånd värre om man har bipolär sjukdom?



Kramar

2011-09-18 @ 18:39:34
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0