Eclipse

Gomorron, eller ja snarare go middag. Men en annan ligger ju kvar i sängen och tittar på Eclipse. Sovit massor inatt vilket är så skönt.
Tack för era kommentarer och att ni orkat läsa det jag skrivit. Ser att solen valt att titta fram igen och ska väl upp och börja dan så snart filmen e slut.
Just nu är det kärleksdravel och det orkar jag inte se på. Alla är så vackra och smala.
Kommer nog åka in till jobb imorn bitti innan min chef kommer, blir typ vid 7 men det kan det vara värt. Vet inte riktigt hur jag kommer göra med det... men just nu känns det som inte, vill inte ha det hemma, tror jag. Sätter mitt hopp till att det kommer hända och lösa sig ändå.

Kommentarer
Postat av: Anni

Du skriver i gåtor, men gör mig orolig. Vad det än gäller tycker jag att du skall låta bli! Det är ingen lösning!

Kram

2011-09-11 @ 15:43:21
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Lena

im back..vad är det som pågår???



kram

2011-09-11 @ 16:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0