Drömmar om verkligheten

Oj vad det varit svårt att sova inatt. Hade ett mkt trevligt telefonsamtal igårkväll i över 2 timmar och efter det var jag helt slut och tänkte att jag kunde nog somna och sova utan stilnoct. Somna gjorde jag väl e ca 30 min men sen har jag vaknat flera gånger inatt och vaknade nu för ca 30 min sedan och kan inte somna om trots att jag inte behöver gå upp på nån timme än.
Har drömt en massa otäcka saker inatt. Det började rel bra med att mitt ex hörde av sig och hade separerat från sin fru pga av mig och att han inte klarade sig utan mig, glädje över det samtidigt som villrådighet då det fanns en annan som jag knappt hunnit träffa än och som jag gärna ville ge en chans. Men uppmärksamheten och kärleken från exet gjorde mig svag för det enda jag ville ha var just att någon ville ha mig, sa fina saker och tyckte om mig. Slutade iaf givetvis hemskt med en massa konstigheter först innan jag blev ihjälslagen av en full kille och i ögonblicket jag föll kände jag lycka och att jaha det var så här jag skulle sluta, vad bra då behöver jag ju inte göra det själv...!!! Men sen ändrades det och det var mitt ex som hade dött och all sorg över det. Konstigt (som de flesta drömmar) men samtidigt med ett stråk av min verklighet i.

Har inte promenerat ordentligt på flera dar nu och inte gjort mina situps på 2 dgr och det äter mig och ger mig ånger samtidigt som jag inte orkar bry mig-Samma känsla som igår när jag inte orkade kräkas efter den stooora hetsen. Sen att jag kräktes ändå var liksom bara för att jag tvingade mig till det, orkade däremot inte kräkas fullstädigt färdig och så har jag då givetvis ångest över det.
Känner att jag börjar få svårare och svårare att kunna kräkas, får köra ner fingraran i halsen så långt ner det bara går nu för att få en reaktion. Har aldrig förstått folk som använder redskap för att kunna kräkas men nu kan jag förstå det mer.

E lite nervös inför mötet med psykologen idag

Kommentarer
Postat av: My

Håller tummarna för att det går bra hos psykologen idag. Kram på dig!

2011-09-01 @ 07:54:12
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anni

Lycka till idag!

2011-09-01 @ 09:08:14
Postat av: Jenny

Åh vet precis hur jobbigt det är med sådana drömmar.. de sitter ju för sjutton i hur länge som helst.



Hur gick det hos psykologen idag? Hoppas det kändes ok. Kramar!!<3

2011-09-01 @ 16:12:46
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Anni

Tack snälla och jag kan bara säga detsamma om dig. Är det inte märkligt ändå att vi kan vara så kloka när det gäller andra, men inte när det handlar om oss själva?

Kram

2011-09-01 @ 21:28:08
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0