Axplock

Har väl sovit ganska bra får man väl ändå säga, sovit många timmar iaf. Men det är ju lite skillnad att sova med medicinernas hjälp och sova på egen hand. Sömnen blir drömlös och ändå lite konstig. Men men skönt ändå.
Solen skiner ute och det enda jag har i huvudet är Bruno Mars "Lazy song". Inga planer på att gå upp ur sängen på länge än, skiter i solen.

Ett axplock ur mitt liv just nu med allt som händer och alla beslut som måste tas och är tagna.

Kise skurit upp tass och tar lång tid att läka, stackarn måste vara inne med tratt och en jäkla massa behandlingar
Jag sagt upp mig
Sökt nytt jobb (för tidigt)
Anställningsintervju
Skadat knät
Ont i handleden
Har kontakt med en kille, telefonväges och träffade honom i helgen
Hetsar
Kräks
Osäker på mina psykkontakter
Jobbet fram till nov
Flytta? Stanna kvar?
Söka fler jobb?
Sjukskrivning?
Väg ut....?

ORKAR INTE!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack...<3 och kram till dig också.

Vi behöver nog kramar nu, både du och jag.

2011-09-04 @ 13:02:39
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0