Åh är så glad idag =)

Åh är så glad idag =)
Hade ett jättebra samtal hos psykologen jag babblade på om allt densenaste veckan och hon tyckte jag varit så duktig och hon var imponerad av mitt generositet i mona samtal/meil/meddelande och att jag inte en gång under vårt samtal var tveksam om vem jag var. Kände så jäkla bra efteråt.
Var hos frissan och det blev rak lugg istället för snedlugg som innan. Känns super måste bara tvätta det en gång för att se på riktigt hur det faller.
Sen.... fick jag ringt en mkt go vän, som jag inte haft kontakt med på för allt för länge förutom på fb och ngt enstaka meil och, och vi har bokat en dejt om några veckor då hon är fullproppad med jobb och bokningar och håller på att försöka säga nej ;). Och det vi ju allt om och hur svårt det kan vara ;).

Hemkommen och ganska trött fick iaf passat på att klippa gräset nu när solen är framme lite. Men nu ska jag inte resa mig ur soffan mer idag förutom för en skogspromenad i mystakt med mitt lyckopiller.

Kram alla och satsar och hoppas på ännu en matångestfri dag :)

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad glad jag blir! Du har förtjänat att få vara glad.

Och tack snälla för din stöttning. Både inför läkarbesök som blev riktigt bra (för fullt så hemsk som du föreställde dig är hon ju inte) och nu. Jag kan bara säga att det är ömsesidigt. Tycker väldigt mycket om dig också, vilket är märkligt när vi inte ens träffats...

Sedan måste jag säga att det jag skrev om min man är ackumulerad irritation och han är absolut inte så hemsk och så dåligt har vi det inte. Bara ibland. Men häromdagen hade vi ju en riktigt bra kväll ihop och det är ju något att jobba vidare på.

Ta hand om dig nu och njut av dagen.

Kram

2011-09-22 @ 15:44:34
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: My

Sv. Jodå, det är ok, men är förbaskat mörbultad :( Klantjag!



... och vad härligt för dig att det gått bra idag. Jag blir verkligen glad för din skull. Njut vännen :)

2011-09-22 @ 22:43:48
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0