Vad får man göra

Vad kan man göra när man är sjukskriven? Vad får man göra? Kan man få en typ praktikplats eller typ arbetsträning? Eller måste det i så fall vara på en plats där man kan få jobb? Skulle vilja få tillbaka min glädje, lust och tillit till mig själv och mitt yrke och har en fundering på vad jag skulle kunna göra fast det kan inte leda till jobb utan är mer som välgörenhet eller frivilligarbete.

För ligga i sängen och hetsa är inget alternativ för att stilla mitt stimulansbehov.

Kommentarer
Postat av: Anni

Arbetsträna är jag helt säker på att man får göra, oavsett om det kan leda till anställning eller inte. Det kan ju ses som ett led i rehabiliteringen, att arbeta lagom mycket. Men fråga fk när ni har mötet!

2011-10-26 @ 12:00:21
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej käära du!



Stryker under på det Anni säger, du kan även kolla med din vårdmottagning om de har någon rehabsamordnare där som jobbar med aktiv sjukskrivning.



Kram gumman<3

2011-10-26 @ 15:13:29
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0