svar på mina frågor

Som svar på mina egna frågor:

Äter medicin som gör att äs och ångest mildras men istället kommer i en hypoman fas plats (än så länge). Därav ingen ångest, ingen depression och lindrad äs (för den kan jag inte säga att den inte finns kvar den finns där alltid under ytan).
Istället alla andra konstiga märkliga symtom som jag iof känner igen men svårdefinierade utan ångest.
Vill ta en massa beslut om en massa saker, hade jag inte sagt upp mig redan hade jag gjort det idag, vill shoppa så in i hvete, vill göra slut på alla mina pengar, vill fixa tillbaka jobbet jag blev erbjuden, vill säga ja till boende i Götet, vill ha oskyddat sex!!......

Inte gjort nått av detta dock men kliar i hela kroppen.

Ringde psyk och fick pratat med en syrra (som jag fö skulle vilja ge ett stort fång av blommor) som bla sa till mig att jag skulle stanna hemma i helgen, ta det lugnt, fick absolut inte handla något(inte hetsmat heller), får inte inte inte ta några som helst beslut om något i helgen. Nu har jag ju eg planer i Mö i helgen men får se hur jag mår imorn och om jag klarar av att köra dit. Kommer jag väl dit är det bara trevligheter och jag kan styra det helt själv. Måste bara köra dit på motorvägen i 1 timme.... bestämmer inget nu får se imorn bitti.

Känner igen en hel del av dagens känslor och symtom från när jag hade hypertyreos, ska jag (orka) börja nysta i det där nu igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0