Ups vad ilska kan ställa till det

Omtumlade dag, igen...
Maten känns bättre idag trots alla känslor som farit upp och ner, jag har låtit dem fara.
Tror hetsen och kräkningen i lördags orsakades av de senaste dagarnas totala kaos och knappt någon sömn. Det var det enda jag kunde komma på för att återfå kontrollen igen och lite ro och det fungerade ju uppenbarligen, eller vad man ska säga.

Var så vansinnigt förbannad igår kväll, det kom efter att jag kräkt, jag riktigt kokade och på en halvtimme skrev jag 20 sidor i min skrivbok på båda sidorna. Inte så att det hänt något igår som jag var arg på utan jag var arg på allt men ffa psykiatrin och skrev sida upp och sida ner om all skit, all osäkerhet, allt allt. Skrev det som en dialog med min psykolog och bestämde mig för att hon skulle få läsa det idag. Skitbra idé, not. 30 min spottande och fräsande är ju inte riktigt ngt som ska läsas i efterhand.... belv inte så bra ganska olustigt faktiskt.
Men har skrivit ett meil till henne ikväll så hoppas det känns bättre på torsdag och att hon vill träffa mig.

Har så jäkla mkt uppdämd ilska och massor av osläppta tårar inom mig (ffa om jobb) så det blev väl bara för mkt igår och kom i en skrämmande och väldigt kompakt förpackning. Men var nog på någon nivå behövlig. Känner mig lite lugnare och "snällare" idag.

Tog ju då ett annat lite förhastat beslut igår om att lösenordsskydda min blogg, vet fortfarande inte riktigt varför men var väldigt arg som sagt. Har ju uppenbarligen ändrat det igen och vill ju att min blogg ska vara öppen för alla som vill läsa mina ord.

Kram kram till er alla som orkar

Kommentarer
Postat av: Tokerina

Att gömma sina känslor är aldrig bra.



Stor styrkekram!



2011-10-04 @ 15:33:44
URL: http://tokerina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0