stimulans

Inget att göra idag!!!!
Måste har något att göra för att inte gå i taket av rastlöshet. Och då menar jag inte gå promenad. Måste göra något som stimulerar hjärnan och leder till något.
Skulle åkt hem till ma o pa för att rensa och fixa i deras bokhylla men pa verkade tycka det var en sådär idé så gör det inte utan någon av dem. Så nu sitter jag här och det enda jag vill är att köra till affären, tror det blir svårt att undvika idag. Film och mycket mer i sängen. Problemet är bara att jag har sådan jäkla magkatarr och det innebär att jag in i det längsta måste försöka att inte kräkas och då blir det ju genast mycket jobbigare.

De har ju ingen dagverksamhet í min stad men måste nog försöka komma på något att göra som ger mening och stimulans. Kan man få lov att söka praktikplats någonstans? För tror inte jag kan söka nytt jobb än iaf. Ska ju snart träffa fk så får ta det med dem.

Igårkväll var det tufft igen och funderade allvarligt på hur jag skulle kunna lösa en inläggning och om det hade varit ett alternativ. Gillar inte riktigt mina tankar och vart det är på väg. Inte ångestdrivet eller deprimerat drivet utan väldigt konkret och målmedvetet.
Idag känns det inte så alls utan alla tankar är kring maten som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0