springer på toa

Är det bara jag som måste springa på toa för att kissa stup i kvarten efter en kräkning?

Drömde inatt att min psykolog "gjorde slut" med mig och det fanns inget jag kunde göra eller säga för att ändra det. Jag var totalt värdelös som patient och skulle aldrig bli bättre eller må bättre av att fortsätta gå hos henne eller någon annan terapeut. Var helt förstörd och försökte prata med henne men det blev bara fel vad jag än sa.
Kan väl aldrig vara så att det är min största rädsla just nu....

Hoppas på en ny dag idag utan kräkning. Ska ha en kompis hit till lunch och ska INTE köra någonstans idag så kanske kanske det gör mina förutsättningar lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0