Pissig natt

Ännu en pissig natt med knappt ngn sömn, trött i ögonen som f-n men kroppen stimmar. Måste ringa läkaren på måndag för så här kan det knappast vara tänkt att det ska vara. Igår kväll/natt var jag tom inne på att ringa psykakuten för att höra vad jag kunde göra. Frågan är om jag kan ta en atarax eller nått för att komma ner i varv och vila?
Känns lite lugnare dock med hetsplanerna, ska nog inte bestämma mig redan om det. Ska in en sväng till stan först så får jag se hur det blir när jag kör hem. Tror dock att jag har svårt att undvika det idag. Vill inte undvika det heller, vill inte göra något annat, vill inte ha tips på distraherande saker jag kan göra för att undvika det, vill bara känna först lite lugn i kroppen och sen tomheten och lättheten.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Godmorgon gumman. Fy fasiken vilken jobbig natt du haft! Synd att det blev så när det var tjejkväll på schemat och allt. Men det var ok ändå eller..?



Mitt enda tips ang att avstyra ev hets är att ta minut för minut. Lite som du är inne på, bestäm inget. Kram på dig<3

2011-10-01 @ 10:34:28
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0