My och Tokerina

My och Tokerina, jag kan fortfarande inte kommentera hos er :( eller på någon annan blogspot-blogg. Har någon annan samma problem?
Vill så gärna visa att jag finns här för er. Bara så ni vet följar er båda varje dag och tycker om er.

My: snälla ge inte upp, skickar en extra stor kram till dig idag även om jag verkligen frstår hur jävla svårt det är att känna hopp emellanåt.

Tokerina: vad jobbig med jobbet, hoppas det snart vänder och du gör ju helt rätt att fokusera på dig själv. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen min, japp jag har också samma problem med blogspot-bloggarna. Rutan töms på text när man försöker skicka kommentaren..



Inatt har jag sovit bättre. Tack och lov. När jag skrev att det var barnmedicin menade jag bara det faktum att det inte är någon "tyngre" medicin som vissa andra sömnmedel osv. Men det kom inte fram så tydligt! Kan rekommendera att ta Atarax till natten, det kan förlänga sömnen något iaf..



Hur har du det idag?kramar!

2011-10-05 @ 13:01:16
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: My

Tack fina du. Jag tar gärna emot kramen och jag ska fortsätta kämpa på, även om det nu känns ganska så hopplöst. Men det borde ju vända snart, det brukar ju det, frågan är hur lång tid det tar. pust :(

2011-10-05 @ 13:06:38
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0