lösenordsskyddad eller ej?

Fått reda å att min bästa vän T, trots att hon lovat att inte, varit inne och läst min blogg :(.
Visst jag förstår henne för det var vid ett tillfälle då jag inte mådde bra alls och hon fick inte tag på mig och blev minst sagt orolig. Då gick hon in här och läste.
Hon har lovat att inte gå in igen, men vad ska jag göra? Ska jag ändå lösenordsskydda den? Så svårt för vill ju ha den öppen men vill samtidigt inte känna mig hämmad eller begränsad i det jag skriver. Sen visst jag skriver inte alltid det allra mörkaste här, det har jag i en bok hemma, men jag vill inte känna att jag inte kan uttrycka vad jag känner här utan att behöva fundera på vad jag säger och på vilket sätt.

Ni som ev är intresserade att fortsätta följa mig kan väl bifoga er meiladress så kan jag ge lösenordet via meil om jag skulle skydda den.

Vill lita på henne och vill ändå tro att jag kan det men om det skulle vara något så är min anonymitet borta.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bifogar min mailadress i denna kommentar!



Förstår om det känns hämmande att någon man känner privat läser bloggen... det hade jag känt iaf.. kramar!!

2011-10-16 @ 10:24:48
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Lena

ja de är alltid svårt när alla kan läsa ens blogg.. därav jag valt att lösenordskydda inlägg.. man ska inte behöva sig för innan man skriver.. jag skickar min mail, jag vill forts sätta läsa så klart... kram

2011-10-16 @ 11:09:11
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Har haft precis samma problem med kompisar som hittat till bloggen, jättejobbigt tycker jag. Jag fick total skrivkramp! En del gör det nog av omtanke men jag tappade helt

Lusten att blogga när jag visste vem som läste. Lycka till!

2011-10-16 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0