inget svar

Vet inte vad jag ska göra idag... har försökt med 3 olika personer att hitta på nått med men ingen av dem har ens behagat att svara :(
Gör ju inte att man mår bättre precis.

Var en jättemysig kväll med T igår men ändå, ändå så när hon kört och jag gått och lagt mig kommer tankarna, de mörkaste av mörka tankar. Varför kan man inte få respit en liten stund iaf, en kväll, en natt. Somnade tillslut utan piller och sovit rätt ok.
Men vad ska jag göra idag? Vill inte vara själv, vill hitta på nått, gå på bio eller ta en bit mat med nån.

Att man kan få lov att vara så här betydelselös.

Kommentarer
Postat av: Anni

Du är inte betydelselös! Men jag känner igen känslan. Men även om dina vänner är upptagna så kanske du kan göra något själv? Bio eller något sådant, skulle det vara ok?

Hoppas att du får en bra dag i alla fall!

Kram

2011-10-29 @ 10:03:02
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0