...

"Även den som går sakta kommer fram tillslut"
"Även små steg leder framåt"
"Även små steg hittar vägen"
"Även små steg kan hitta rätt"


Vågar man tro på det? Den sista är den enda jag kan tro på lite grann, just eftersom det står kan hitta rätt, inte att man kommer hitta rätt utan att man kanske kan.
Vem ger en tid att ta små steg, jag? psyk? arbetsmarknaden? försäkringskassan? omgivningen?
Någon sa att man inte får glömma hur många år man mått dåligt, det vänder man inte på en handvändning.

Kommentarer
Postat av: Anni

Du har nog svaret på den frågan inom dig. Vad skulle du säga om det gällde någon annan? Det tar tid och det måste få ta tid. Däremot är det ju svårt att stå ut med väntan.

Vad synd att din psykolog var sjuk. Varför har du fått för dig att hon inte vill träffa dig igen? Fast jag kan förstå känslan. Min läkare har inte svarat på mitt mail om att jag inte kan komma nästa vecka, och det gör mig orolig.

Kram

PS Jag förstår absolut vad du menar med anonymiteten, det är ju därför jag har lösenord till min blogg. Jag var bara nyfiken.

2011-10-10 @ 11:50:38
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0