Det var värt det.

Skönt att ha gjort det, skönt att det är över. Glad att jag gjorde det, kände ett lugn och nu en större lätthet i bröstet, dock en otillfredsställelse i magen, känns som det finns mycket kvar. Måste försöka igen, så jäkla svårt bara det vill inte upp men vet att det finns där nere kan känna hur det klumpar ihop sig och hånar mig och låter mig inte vara ifred.

1 fp ballerina, 1 påse grifflar doppade i pärlsocker, 8 chokladcockies, 1 påse maränger, 1/2 franskbrödlimpa med smör och honung. 2 rullar ballerina kvar sparar dem till imorn samma resa då, förhoppningsvis.

Lever nu, vill(?) leva just nu, vill inte/kan inte se ett liv i framtiden, vill inte ha en framtid. Äcklas över mig själv, inte över det jag gjort idag utan över att jag trots det sitter här som en jävla flodhäst, fet och äcklig.

Men med lite lite mindre stimm och stress i kroppen. Det var det värt.
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0