vaarm och trööött

Har lite oväntat idag fått en tid till min läkare imorn, lite jobbigt och nervöst. Vet inte riktigt vad jag ska säga, tur jag har min blogg och min aktivitetsdagbok att luta mig mot annars hade jag inte kommit ihåg nått känns det som. Är trött som satan ikväll och hoppas verkligen på en god natts sömn.
Haft en ganska tuff och stressig och ffa varm dag på jobbet och har känt hur det har satt sig på humöret. Fram till ca 15 kände jag mig som ett irriterat bi med fruktansvärt lågt självförtroende som irriterar sig på det mesta och inte tycker att jag duger nått till alls.
Hoppas som sagt på att få sova gott inatt, har svårt bara att hålla ögonen öppna nu, vilket iof känns som ett gott tecken då kanske jag hinner somna innan tankarna kommer.
Håll tummarna för mig imorn, snälla


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller tummarna stenhårt, hur har det gått? Kram vännen!

2011-05-11 @ 10:37:54
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Anni

Hur gick det idag?

kram

2011-05-11 @ 20:39:51
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0