måste

Åh ångesten river som f a n och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vill bara hetsa men rädd för det, ska jag ta en atarax? vill helst inte blir så dåsig då. Åskan ute förstärker min sinnestämning och gör samtidigt att jag inte vill gå ut. Har ringt ett viktigt samtal som kanske kan leda till nått men det var ffa e det som ågnesten slog till ännu mer. Vill hetsa vill äta vill kräkas men vill samtidigt inte hamna i den totala tomhet som det medför. Visst nu när jag knappt äter nått alls är det tvärtom, jag är supersensitiv i mina känslor och det allt känns hundra gånger mer och det är inte heller särskilt trevligt utan gör mig mest irriterad, stressad och orolig.
Känner i hela kroppen att jag kommer köra iväg till affären, vill det, kan inte se någon annan utväg, måste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0