funktionsfel

Hade skrivit ett inlägg igår, ja tom 2 gånger men ni som har blogg.se vet kanske att det var lite struligt igår så inget inlägg kom med. Inte för att det var något livsavgörande som stod skrivet men det var ändå lite frustrerande när man skrivit av sig och så bara försvinner det. Precis som det aldrig funnits.

Inte så mkt att tillägga idag egentligen, har ätit bort varje uns av känsla av dagen. Ätit konstantsedan jag kom hem, äckliga mängder. Allt för att slippa känna efter eller tänka för den delen.
Men nu e maten slut och det känns som grus i ögonen. Tycker jag är så konstant trött hela tiden. Alltså jag håller igång på dan men så fort jobb e slut så e jag riktigt sovetrött men så kan jag inte somna på kvällarna trots stilnoct.
Men har ju lovat läkarn att ta stilnocten varje kväll för att se om de ändå kan hjälpa lite....not...
Men jag är duktig flicka och tar mina antidepp och mina stilnoct varje dag som doktorn ordinerat.

Tänk om man någon gång kunde känna sig duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0