EN HEL DAG!!!!!!

Vet ni, idag har varit en dag helt fri från ångest.
En hel dag!!!
Kommer inte ihåg när det hände senast. Känns lite konstigt och nästan lite läskigt men givetvis mest skönt. Känner att jag fått ut så mkt mer av dagen idag och vill för en gångs skull inte att den ska ta slut. Är sååå jäkla trött så det finns inte men känner mig som ett litet barn som bara vill vara uppe liiite till, snääälla ;)
Har dessutom slarvat lite med mina sömnpiller som jag borde tagit för flera timmar sedan men som sagt vill inte sova redan.
Det enda som grusar dagen är att jag trots allt inte kunnat sköta maten utan överätit grovt ikväll, men trots det ingen ångest utan mest mår illa i magen.
Hoppas återigen på en god natts sömn, ska ta mina piller nu.
kram ni fina där ute i cyberspace


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh grattis till din ångestfria dag, det måste ju varit helt underbart!? Samla kraft i den, det förtjänar du, och det kanske kan hjälpa dig igenom svårare dagar. Ha en fin helg gumman, kram Jenny

2011-05-14 @ 08:38:41
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0