SOL

Åh vad underbart solen skiner och det är så varmt att man nästan smälter bort. Har haft en härlig men intensiv helg med mkt flängande hit och dit och en massa människor runtomkring hela tiden. Men som sagt det har varit härligt men nu är jag heeelt slut. Känns som jag har hällt hela stranden sand i mina ögon. har faktiskt tagit mig inomhus för lite svalka och vila.
Kännt mig ganska stimmig i perioder och nojjat mig över vad jag ätit och ska äta iom att jag inte heller haft möjlighet att kräkas då jag haft folk boende hos mig. Jobbigt men säkert bra. Åt choklad igår vilket kändes skitjobbigt men givetvis jättegott och jag fick hejda mig från att inte vräka i mig allt. Haft noggrann koll på vad andra runt omkring mig har ätit och hur mkt.
Idag var det premiär tur till havet med vovvarna och min fina lilla vovve tyckte det var så kul och var itne rädd för vattnet alls, bara hon fick lite godis så.
Hoppas att ni ocskå kunnat njuta av solen och värmen i helgen.
Ska kika in till er nu, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0