snart semester :) :)

Trött som f a n, måste lägga mig tidigt ikväll ska upp i ottan imorn och iväg på spännande och nervöst möte. Sover så himla dåligt just nu, svårt att komma till ro på kvällen och drömmer massor, känner mig lite hyper. Men nu är det bara nästa vecka också sen är det SEMESTER!!!! Ska bli helt underbart.
Kämpar för att inte falla dit idag, lyckades undvika toastolen igår men kände mig totalt misslyckad över att jag inte ställlt allt tillrätta igen efter hetsen. Idag försöker jag med all min makt att inte hänge mig åt hetsen vill känna mig bra i magen imorn och utan knip och illamående.
kram

Kommentarer
Postat av: Anni

Stort lycka till i morgon!! Håller tummarna.

2011-06-15 @ 19:40:59
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0