kram

Jobbigt idag, känner mig så ensam och ingen människa finns det att lita på. Saknar så att ha någon som kramar om mig. Jobbigt med semestern som börjar imorn. Har ingen att dela den med och just nu vill jag inte umgås med mig själv. Var kan min prince charming finnas tro om det ens finns någon?
Hela dan har jag kännt mig olustig och inte kunnat koppla av i något alls, har röjt lite i trägårn, klippt gräset, slappat med bok och promenerat men inget har gett mig ro eller tillfredställelse och nu ligger jag i sängen igen och bara väntar på att sömntabletten ska verka så jag får en god natts sömn inatt igen och förhoppningsvis med sovmorgon också och kanske lite mer hopp.
kram

Kommentarer
Postat av: Anni

Tack snälla du! Jag är så stolt över mina sötingar.

Jag hoppas verkligen att du fått sova gott. Sömn, och fr a brist på sömn, påverkar en så otroligt mycket. Jag känner så väl igen den där olusten och oron du beskriver, men jag tror att det blir lättare att hantera om man i alla fall får sova.

Stor kram!

2011-06-27 @ 09:22:06
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0